Audyt CRO

Zwiększ sprzedaż szybko i skutecznie z audytem e-commerce​

Maksymalnie wykorzystaj potencjał swojego sklepu internetowego, optymalizując każdy element, który wpływa na konwersję i doświadczenia użytkowników.

audyt e-commerce
sklep internetowy audyt

Dlaczego tylko 1,5% sklepów internetowych odnosi sukces?

Według badań opublikowanych w połowie września 2021 roku w Polsce funkcjonowało 51 tysięcy zarejestrowanych sklepów internetowych. 

Aż 75% z nich znajdowało się w złej lub bardzo złej sytuacji finansowej. A zaledwie 1,5% e-sklepów mogło pochwalić świetnymi wynikami sprzedażowymi.

Co dobrze funkcjonujące sklepy robią inaczej od tych, które walczą o przetrwanie?

Mają nie tylko świetny produkt, ale też witrynę zaprojektowaną z myślą o użytkownikach.

Prosty sposób na poprawę wyników

Bez względu na to, jak dobry masz produkt, układ nawigacji, sekcji, przycisków, filtrów, komunikatów, grafik, treści marketingowych może powodować, że sprzedaż jest niższa od oczekiwanej.

Aby ułatwić użytkownikom osiągnięcie celu i wyeliminować błędy warto wykorzystać audyt e-commerce. 

Audyt e-commerce skupia się na kompleksowej analizie wszystkich elementów strony internetowej. A weryfikacja jej skuteczności odbywa się przy wykorzystaniu danych ilościowych, dobrych praktyk UX oraz technik behawioralnych.

heatmaps

Korzyści z Audytu E-commerce

Co możesz zyskać dzięki Audytowi e-commerce?

Wzrost liczby transakcji

Zwiększysz liczbę zakupów w Twoim sklepie

wzrost konwersji

Wzrost CR%

Zoptymalizujesz współczynnik konwersji i wyeliminujesz przeszkody w drodze do zakupu

zwiększenie AOV

Wzrost AOV

Zwiększysz średnią wartość zamówienia w sklepie

Spadek wydatków reklamowych

Zmniejszysz koszt za dokonanie docelowej akcji na stronie internetowej

Poprawa doświadczenia Użytkownika (UX)

Sprawisz, że zakupy w Twoim sklepie staną się przyjemnością

wzrost nps

Wzorst wskaźnika NPS

Zwiększysz liczbę zadowolonych i polecających Twój sklep klientów

Nasze metody audytu e-commerce

Kompleksowy wgląd w potrzeby i frustracje użytkowników

Analiza heurystyczna

Wykorzystujemy analizę heurystyczną, dzięki której jesteśmy w stanie zidentyfikować bariery, które utrudniają użytkownikom korzystanie z Twojego sklepu internetowego. Dzięki niej:

  • Oceniamy całościowe wrażenie witryny – od pierwszego kontaktu po zakończenie procesu zakupowego zgodnie z ramami heurystycznymi. Wykorzystujemy m.in. SOR Paradigm (Stimulus-Organism-Response). Analizujemy, jak Twoja strona oddziałuje na użytkowników, jakie emocje wywołuje i jakie decyzje podejmują.
  • Sprawdzamy zgodność z heurystykami – takie aspekty jak intuicyjność nawigacji, widoczność kluczowych informacji czy zgodność z oczekiwaniami użytkownika.
  • Identyfikujemy problemy świadome i podświadome, które wpływają na odbiór strony, np. elementy wizualne, które mogą wzbudzać frustrację lub wpływać na brak zaufania.

Nasze podejście opiera się na najnowszych badaniach i praktykach optymalizacji konwersji, dzięki czemu wskazujemy konkretne obszary do poprawy.

Wędrówka Poznawcza

Wcielamy się w rolę użytkownika Twojego sklepu, by zrozumieć jak w zależności od źródła ruchu i celu użytkownika realizowane są poszczególne ścieżki konwersji.

  • Śledzimy szczegółowo ścieżkę użytkownika – od pierwszego kliknięcia aż po finalizację zakupu. Symulujemy proces decyzyjny użytkownika, by odkryć przeszkody, które utrudniają realizację jego celów.
  • Zadawane są kluczowe pytania na każdym etapie interakcji – czy użytkownik wie, gdzie kliknąć? Czy rozumie, jakie kroki musi podjąć? Czy ma jasność co do konsekwencji swoich działań?
  • Identyfikujemy bariery poznawcze – analizujemy elementy, które wpływają na intuicyjność i zrozumiałość witryny, np. przeciążenie wyborami (paradoks wyboru), brak intuicyjnych wskazówek czy trudności w odnalezieniu kluczowych informacji.

Wędrówka poznawcza pozwala zidentyfikować nie tylko problemy strukturalne, ale także poznawcze bariery w procesie zakupowym użytkownika.

Audyt e-commerce Krok po Kroku

Jak wygląda proces audytu e-commerce?

1. Wysłanie formularza Kontaktowego

Na tej stronie wypełniasz formularz kontaktowy z prośbą o audyt e-commerce

2. Podpisanie umowy

Podpisujemy umowe przez platformę Autenti

3. Nadanie dostępów do danych analitycznych

Dostajesz instrukcję nadania dostępów do platform analitycznych jak np. Google Analytics, które pomogą w identyfikacji potencjalnych obszarów do usprawnień.

4. Audyt e-commerce

Przeprowadzamy szczegółową analizę witryny internetowej pod kątem optymalizacji konwersji i doświadczenia użytkownika.

5. Przesłanie raportu z audytu i wniosków

Otrzymujesz szczegółowy raport w pliku pdf, w którym wskazuję obszary do usprawnień i rekomendacje zmian.

6. Spotkanie podsumowujące

Aby pomóc Ci przejść przez raport umawiamy spotkanie, na którym możesz dopytać o wybrane elementy raportu.

Audyt e-commerce Cena

Ile kosztuje audyt e-commerce?

Audyt małych sklepów

Analiza sklepów internetowych sprzedających do 10 produktów
od 5900 zł (netto)
  • Audyt Strony Głównej
  • Audyt Strony Kategorii
  • Audyt Strony Produktu
  • Audyt Strony Koszyka
  • Audyt Check Out Page
  • Rekomendacje w zakresie optymalizacji konwersji
Bestseller

Audyt średnich i dużych sklepów

Analiza sklepów internetowych sprzedających powyżej 10 produktów
od 8900 zł (netto)
  • Audyt Strony Głównej
  • Audyt Strony Kategorii
  • Audyt Strony Produktu
  • Audyt Strony Koszyka
  • Audyt Check Out Page
  • Rekomendacje w zakresie optymalizacji konwersji

Kto przeprowadzi audyt e-commerce?

dr Agata Rząp

Swoje doświadczenia budowała, począwszy od content marketingu, przez copywriting, optymalizację konwersji, performance marketing, doradztwo marketingowe, prowadzenie kanałów social media, budowanie lejków marketingowych, aż po prowadzenie webinarów dla przedsiębiorców. 

Optymalizowała z sukcesami strony internetowe, zapewniając dwucyfrowe wzrosty sprzedaży i uczestniczyła w optymalizacji kampanii przy budżetach 100 tys. zł/mc. Jej artykuły pisane pod słowa kluczowe dla serwisów liczących ponad 100 tys. odsłon/mc znajdują się w TOP10 w wyszukiwarkach.

Zdała egzaminy w obszarach:

  • Analytics&Data Specialist 
  • Content Marketing Specialist 
  • Customer Value Optimization Specialist 
  • Digital-Response Copywriting Specialist 
  • Customer Aquisition Specialist
  • Optimization and Testing Specialist

Nasi klienci

Opinie klientów

Poznaj naszych klientów

Razem możemy więcej

Gotowy, by zacząć?

Porozmawiaj z nami i dowiedz się więcej – chętnie odpowiemy na Twoje pytania!

Agata Szkutnik
Scroll to Top