Zwiększ sprzedaż szybko i skutecznie z audytem e-commerce

Maksymalnie wykorzystaj potencjał swojego sklepu internetowego, optymalizując każdy element, który wpływa na konwersję i doświadczenia użytkowników.

audyt e-commerce
sklep internetowy audyt

Według badań opublikowanych w połowie września 2021 roku w Polsce funkcjonowało 51 tysięcy zarejestrowanych sklepów internetowych. 

Aż 75% z nich znajdowało się w złej lub bardzo złej sytuacji finansowej. A zaledwie 1,5% e-sklepów mogło pochwalić świetnymi wynikami sprzedażowymi.

Co dobrze funkcjonujące sklepy robią inaczej od tych, które walczą o przetrwanie?

Często nie tylko mają świetny produkt, ale też witrynę zaprojektowaną z myślą o użytkownikach.

Jak w prosty sposób poprawić skuteczność witryny internetowej?

Bez względu na to, jak dobry masz produkt, układ nawigacji, sekcji, przycisków, filtrów, komunikatów, grafik, treści marketingowych może powodować, że sprzedaż jest niższa od oczekiwanej.

Aby ułatwić użytkownikom osiągnięcie celu i wyeliminować błędy warto wykorzystać audyt e-commerce. 

Audyt e-commerce skupia się na kompleksowej analizie wszystkich elementów strony internetowej. A weryfikacja jej skuteczności odbywa się przy wykorzystaniu danych ilościowych, dobrych praktyk UX oraz technik behawioralnych.

audyt e-commerce

Co możesz zyskać, dzięki audytowi e-commerce?

Zwiększysz liczbę zakupów w sklepie

Obniżysz koszt wydatków na reklamę

Zwiększysz średnią wartość koszyka zakupowego

Ułatwisz klientom poruszanie się po stronie internetowej

Poprawisz doświadczenia użytkowników

Zoptymalizujesz swoje działania w sieci

Metody audytu sklepu

Analiza heurystyczna

Wykorzystuje znajomość heurystyk pozwalających na ocenę witryny pod kątem użyteczności, uwzględnia również weryfikację pod kątem dobrych praktyk UX.

Analiza poznawcza

Strona internetowa jest oceniana z punktu widzenia użytkownika. Polega na testowaniu witryny w praktyce i przechodzenia kolejnych ścieżek konwersji.

Jak wygląda proces audytu e-commerce?

1. Wysłanie formularza kontaktowego

Na tej stronie wypełniasz formularz kontaktowy z prośbą o audyt e-commerce

2. Podpisanie umowy

Podpisujemy umowę przez platformę Autenti.

3. Nadanie dostępów do danych analitycznych

Dostajesz instrukcję nadania dostępów do platform analitycznych jak np. Google Analytics, które pomogą w identyfikacji potencjalnych obszarów do usprawnień.

4. Audyt e-commerce

Przeprowadzamy szczegółową analizę witryny internetowej pod kątem optymalizacji konwersji i doświadczenia użytkownika.

5. Przesłanie raportu z audytu i wniosków

Otrzymujesz szczegółowy raport w pliku pdf, w którym wskazuję obszary do usprawnień i rekomendacje zmian.

6. Spotkanie podsumowujące

Aby pomóc Ci przejść przez raport umawiamy spotkanie, na którym możesz dopytać o wybrane elementy raportu.

Ile kosztuje i co zawiera audyt e-commerce?

Audyt małych sklepów

Kompleksowana analiza sklepów internetowych sprzedających do 10 produktów
od 3900 zł (netto)
  • Audyt Strony Głównej
  • Audyt Strony Kategorii
  • Audyt Strony Produktu
  • Audyt Strony Koszyka
  • Audyt Check Out Page
  • Rekomendacje w zakresie optymalizacji konwersji
Bestseller

Audyt średnich i dużych sklepów

Kompleksowana analiza sklepów internetowych sprzedających powyżej 10 produktów
od 7400 zł (netto)
  • Audyt Strony Głównej
  • Audyt Strony Kategorii
  • Audyt Strony Produktu
  • Audyt Strony Koszyka
  • Audyt Check Out Page
  • Rekomendacje w zakresie optymalizacji konwersji

Kto przeprowadzi audyt?

Agata Szkutnik

Swoje doświadczenia budowała, począwszy od content marketingu, przez copywriting, optymalizację konwersji, performance marketing, doradztwo marketingowe, prowadzenie kanałów social media, budowanie lejków marketingowych, aż po prowadzenie webinarów dla przedsiębiorców. 

Optymalizowała z sukcesami strony internetowe, zapewniając dwucyfrowe wzrosty sprzedaży i uczestniczyła w optymalizacji kampanii przy budżetach 100 tys. zł/mc. Jej artykuły pisane pod słowa kluczowe dla serwisów liczących ponad 100 tys. odsłon/mc znajdują się w TOP10 w wyszukiwarkach.

Zdała egzaminy w obszarach:

  • Analytics&Data Specialist 
  • Content Marketing Specialist 
  • Customer Value Optimization Specialist 
  • Digital-Response Copywriting Specialist 
  • Customer Aquisition Specialist
  • Optimization and Testing Specialist

Co mówią o audycie e-commerce klienci?

Co o audycie mówią klienci?

Do Agaty trafiłam z polecenia koleżanki. Byłam sfrustrowana, bo mimo wydawania astronomicznych kwot na reklamę, sklep sprzedawał słabo. Nie wiedziałam, że te wszystkie drobiazgi mają taki wpływ na sprzedaż. Ale jak po miesiącu od wdrożenia spojrzałam na wynik, to już wiedziałam. Było warto! Polecam serdecznie.
Agnieszka Baranowska
Drogeria internetowa
Audyt został wykonany bardzo szczegółowo. Dostałem 15 stron rozpisanych elementów strony, które mają wpływ na konwersję w moim sklepie. A do tego jeszcze dodatkowy pliczek rekomendacji i danych o moich użytkownikach. Jeszcze nie wszystko wdrożyłem, ale te łatwiejsze rzeczy +23% obrotu po 2 miesiącach. Jestem bardzo zadowolony.
Piotr Stefaniuk
Sklep odzieżowy

Chcesz zamówić Audyt E-commerce?

Skontaktuj się z nami!

Agata Szkutnik
Scroll to Top