Zwiększ sprzedaż szybko i skutecznie z audytem e-commerce
Maksymalnie wykorzystaj potencjał swojego sklepu internetowego, optymalizując każdy element, który wpływa na konwersję i doświadczenia użytkowników.
Według badań opublikowanych w połowie września 2021 roku w Polsce funkcjonowało 51 tysięcy zarejestrowanych sklepów internetowych.
Aż 75% z nich znajdowało się w złej lub bardzo złej sytuacji finansowej. A zaledwie 1,5% e-sklepów mogło pochwalić świetnymi wynikami sprzedażowymi.
Co dobrze funkcjonujące sklepy robią inaczej od tych, które walczą o przetrwanie?
Często nie tylko mają świetny produkt, ale też witrynę zaprojektowaną z myślą o użytkownikach.
Jak w prosty sposób poprawić skuteczność witryny internetowej?
Bez względu na to, jak dobry masz produkt, układ nawigacji, sekcji, przycisków, filtrów, komunikatów, grafik, treści marketingowych może powodować, że sprzedaż jest niższa od oczekiwanej.
Aby ułatwić użytkownikom osiągnięcie celu i wyeliminować błędy warto wykorzystać audyt e-commerce.
Audyt e-commerce skupia się na kompleksowej analizie wszystkich elementów strony internetowej. A weryfikacja jej skuteczności odbywa się przy wykorzystaniu danych ilościowych, dobrych praktyk UX oraz technik behawioralnych.
Co możesz zyskać, dzięki audytowi e-commerce?
Zwiększysz liczbę zakupów w sklepie
Obniżysz koszt wydatków na reklamę
Zwiększysz średnią wartość koszyka zakupowego
Ułatwisz klientom poruszanie się po stronie internetowej
Poprawisz doświadczenia użytkowników
Zoptymalizujesz swoje działania w sieci
Metody audytu sklepu
Analiza heurystyczna
Wykorzystuje znajomość heurystyk pozwalających na ocenę witryny pod kątem użyteczności, uwzględnia również weryfikację pod kątem dobrych praktyk UX.
Analiza poznawcza
Strona internetowa jest oceniana z punktu widzenia użytkownika. Polega na testowaniu witryny w praktyce i przechodzenia kolejnych ścieżek konwersji.
Jak wygląda proces audytu e-commerce?
1. Wysłanie formularza kontaktowego
Na tej stronie wypełniasz formularz kontaktowy z prośbą o audyt e-commerce
2. Podpisanie umowy
Podpisujemy umowę przez platformę Autenti.
3. Nadanie dostępów do danych analitycznych
Dostajesz instrukcję nadania dostępów do platform analitycznych jak np. Google Analytics, które pomogą w identyfikacji potencjalnych obszarów do usprawnień.
4. Audyt e-commerce
Przeprowadzamy szczegółową analizę witryny internetowej pod kątem optymalizacji konwersji i doświadczenia użytkownika.
5. Przesłanie raportu z audytu i wniosków
Otrzymujesz szczegółowy raport w pliku pdf, w którym wskazuję obszary do usprawnień i rekomendacje zmian.
6. Spotkanie podsumowujące
Aby pomóc Ci przejść przez raport umawiamy spotkanie, na którym możesz dopytać o wybrane elementy raportu.
Ile kosztuje i co zawiera audyt e-commerce?
Audyt małych sklepów
Kompleksowana analiza sklepów internetowych sprzedających do 10 produktów-
Audyt Strony Głównej
-
Audyt Strony Kategorii
-
Audyt Strony Produktu
-
Audyt Strony Koszyka
-
Audyt Check Out Page
-
Rekomendacje w zakresie optymalizacji konwersji
Audyt średnich i dużych sklepów
Kompleksowana analiza sklepów internetowych sprzedających powyżej 10 produktów-
Audyt Strony Głównej
-
Audyt Strony Kategorii
-
Audyt Strony Produktu
-
Audyt Strony Koszyka
-
Audyt Check Out Page
-
Rekomendacje w zakresie optymalizacji konwersji
Kto przeprowadzi audyt?
Agata Szkutnik
Swoje doświadczenia budowała, począwszy od content marketingu, przez copywriting, optymalizację konwersji, performance marketing, doradztwo marketingowe, prowadzenie kanałów social media, budowanie lejków marketingowych, aż po prowadzenie webinarów dla przedsiębiorców.
Optymalizowała z sukcesami strony internetowe, zapewniając dwucyfrowe wzrosty sprzedaży i uczestniczyła w optymalizacji kampanii przy budżetach 100 tys. zł/mc. Jej artykuły pisane pod słowa kluczowe dla serwisów liczących ponad 100 tys. odsłon/mc znajdują się w TOP10 w wyszukiwarkach.
Zdała egzaminy w obszarach:
- Analytics&Data Specialist
- Content Marketing Specialist
- Customer Value Optimization Specialist
- Digital-Response Copywriting Specialist
- Customer Aquisition Specialist
- Optimization and Testing Specialist